مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

صفرزاده: شرم نمی کنید؟|آقایان ناراحت شدند که چرا شیمیدر پاداش زنان را به فدراسیون نداده است!

  • کد خبر: ۸۸۰۶۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
صفرزاده: شرم نمی کنید؟|آقایان ناراحت شدند که چرا شیمیدر پاداش زنان را به فدراسیون نداده است!
صفرزاده معتقد است که اگر مسئولان فدراسیون بسکتبال کمی درایت داشتند در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی زنان، حداقل از باشگاه‌هایی که بازیکن در تیم ملی داشتند، دعوت می‌کردند تا بلکه باشگاه‌ها جبران کمبود‌هایی که آنها برای این تیم گذاشتند را می‌کردند.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، امیرحسین صفرزاده، قائم مقام باشگاه شیمیدر که ظاهرا پیش از اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات آسیایی برای قدردانی از ملی پوشان در اردوی این تیم حاضر شده بود، به گفته فدراسیون به دلیل نقض قوانین قرنطینه و عدم رعایت شئونات اخلاقی باید در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود. امیرحسین صفرزاده در خصوص احضار وی و اتهامات مندرج در نامه منتشر شده فدراسیون گفت: حقیقتا برای من موضوع و نیت برخی افراد مشخص است و این موضوع آنقدر توهین آمیز مطرح شده که بیشتر باعث تعجب اهالی بسکتبال شده است.
او در ادامه گفت: سرپرست تیم ملی بانوان روز اعزام تیم به مسابقات آسیایی با بنده تماس گرفت و عنوان کرد که مدیرعامل یکی از باشگاه‌ها که بازیکن در تیم ملی بانوان داشتند به اردو رفته و تنها به اعضای تیم خود پاداشی را اهدا کرده و این موضوع باعث ناراحتی سایر اعضا که ۹ نفر از آنان عضو باشگاه شیمیدر می‌باشند، شده و تیم دچار دو دستگی شده است. ایشان با اصرار از من خواستند که ما هم برای بچه‌های خودمان پاداشی در نظر بگیریم تا با روحیه مناسب راهی مسابقات شوند. حدود ساعت ۵ بعدازظهر هم بود و زمان زیادی تا اعزام تیم نمانده بود و من هم با ریاست باشگاه موضوع را مطرح کردم و ایشان هم بخاطر منافع ملی با بزرگواری و وسعت دید تمام نه تنها موافقت کردند بلکه عنوان نمودند این تیم، تیم‌ملی است و نبایستی نگاه باشگاهی داشته باشیم و پاداش برای کل ۱۸ نفر عضو تیم ملی اعم از کادر و بازیکن، صرفنظر از باشگاهی که در آن عضو هستند، در نظر گرفته شود. بنده هم با هزار سختی مبلغ مورد نظر را آنوقت شب تهیه کرده و با هماهنگی کامل و لحظه‌ای با سرپرست تیم ملی در رستوران سالن بسکتبال حاضر شدم که اتفاقا آقایان آشپز و خدمات نیز در آنجا حضور داشتند، پاکت‌ها را به خانم آقاجانیان (سرپرست تیم) دادم که بین بچه‌ها تقسیم کنند و پس از آرزوی موفقیت برای تیم ملی خداحافظی کردم.
صفرزاده گفت: حالا آقایان ناراحت شدند که چرا پاداش را به فدراسیون ندادیم که فدراسیون بدهد؟! مگر آن باشگاه از شما اجازه گرفته بود که فقط به بازیکنان خودشان پاداش دهد؟! اگر اجازه نگرفته که هیچ، اگر هم اجازه گرفته که ماشاالله به درایت شما! این دوستان خجالت نمی‌کشند که چنین موضوعاتی را اینگونه مطرح می‌کنند، شما اگر کمی درایت در برخی از مسائل داشتید در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی، حداقل از باشگاه‌هایی که بازیکن در تیم ملی داشتند، دعوت می‌کردید تا بلکه باشگاه‌ها جبران کمبود‌هایی که برای این تیم گذاشتید را می‌کردند و یا ظهر روز اعزام اجازه نمی‌دادید که یک باشگاه بیاید و فقط به اعضای باشگاه خود هدیه دهد تا ما هم اینقدر به زحمت نیفتیم.
قائم مقام باشگاه شیمیدر در پایان گفت: جالب است بیاییم هزینه کنیم برای روحیه و انگیزه دختران کشورمان و بعد بگویند عدم رعایت شئونات اخلاقی! این بانوان همه خواهران ما هستند، بروید از خودشان بپرسید در باشگاه شیمیدر با آن‌ها چگونه برخورد می‌شود؟ شرم هم چیز خوبی است، مگر مربی آقا با این تیم اعزام نکردید؟! مگر در یک هتل اسکان نداشته اند؟! مگر چه اتفاقی افتاد؟! چطور به خودتان اجازه می‌دهید لفظ (عدم رعایت شئونات اخلاقی) را بکار ببرید؟! خانواده و دوستان من، خانواده و آشنایان این دختران مظلوم چه فکری می‌کنند؟! نوشته اند نقض قوانین قرنطینه! کدام قرنطینه؟! این بازیکنان را در هفته اعزام که بایستی تمرکزشان بر روی تمرین و مسابقات پیش رو باشد، شما مدام برای کار‌های تبلیغاتی و غیرفنی اینجا و آنجا بردید! قرنطینه در خوابگاه فدراسیون بسکتبال که روزانه افراد مختلف در آنجا تردد دارند، یعنی چه؟! من واقعا متاسف شدم بجای اینکه از باشگاه شیمیدر تقدیر کنند که وظیفه فدراسیون را به دوش کشیده و از دختران ملی حمایت و قدردانی کرده اینگونه برخورد می‌کنند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->